Post by profacalabpe on Feb 9, 2022 21:34:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändlig uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
Det var så kul! För att skrämmande är roligt😊😄🤭 hej do.
Gilla spelet men du har bara 2 tecken att välja mellan och kan du uppgradera modellerna tack
Det låter mig inte titta på den sista videon för att låsa upp nivå 2, snälla fixa det här nu. Jag måste låsa upp nivå 2 och titta på 1 video till. Jag är frustrerad om du inte fixar det här så fort jag kan, jag kommer att ta bort den här appen så snälla fixa detta nu om det är fixat kommer jag att ändra min recension till 5 och behålla den här appen men om du inte gör det kommer jag att ta bort den här appen permanent.
Jag kan inte passera partypooper eftersom jag inte kunde ändra min smällares färg med tejp.
Android-Applikation Scary Teacher 3D Utvecklad Av Z & K Games Listas Under Kategori Simulator. Den Nuvarande Versionen Är 5.15.1 Släppt
Roligt spel önskar att det var lite mer barnvänligt men det är inte så illa. Gameay är dock trevligt! Bra jobbat!
Scary Teacher 3D სიმულაცია urwh
Det här spelet är coolt men jag hatar annonserna kan du ta bort annonserna
SUPER ÄLSKAR NÄR HON FÅR SIN REAKTION
gamren stänger av min telefon till där jag tror att min telefon inte kommer att fungera. Jag kom på att det var spelet bc id ta min simkortplats ut satte den tillbaka i min telefon skulle slå på och så fort jag trycker på det här spelet gör det det igen. min telefon stängs inte av på något annat jag har laddat ner. id fixa detta annars kommer du att få en annan person att hända detta!
Jag gillar det verkligen, det är bara det att när du vänder skärmen tar det en miljard varv bara för att gå dit du vill, så det jag menar är att det är bra att bara vända skärmen är svårt
Scary Teacher 3D Simulazione neli
Den var en jätte bra spel men man kan inte öppna sista nivån
tomu Mp3 Mp4 - اسمع أغاني MP3
Grafik, kvalitet och allt är bra men det behöver mycket data för att installera så snälla kan du minska datainstallationen.
Bra men gör det lättare att kolla runt
Jag tycker att det är ett bra spel men ett problem, efter kapitel 1 oroliga vatten, och Valentine's special om du vill ha fler kapitel, resten måste du betala. Jag gillade spelet så mycket att jag vill ha mer. Jag hatar det, jag menar att det inte spelar någon roll för de som inte har något emot att betala, men det gör jag. Det är bara 0,99 i princip 1$. 😡😔☹😤
Älskar ditt spel! du behöver inte lägga dessa upptåg i spelet men det är de här 1. att översvämma huset 2.sätta en rake bakåt så att hon blir slagen i ansiktet sista 3.sätta TNT i en trumma så när hon spelar dem så blåser det upp och bränner bort håret. Jag hoppas att ni tycker att det här är bra upptåg och att annonserna verkligen inte stör mig. Jag hoppas att ni tycker att de upptåg jag sa är bra!
Det här spelet är intressant men problemet är att det nya kapitlet inte öppnas. Jag kommer att göra alla kapitel utom kapitel 2,3,4,...................,.. ..............................snälla du.........
BAST
Jag gillar det här spelet men när jag skulle gå ut för att gå till köket tog hon det ur mig så jag ger tatueringsstjärnan
Jag älskade det här spelet! Jag har haft den på min telefon i över ett år nu. Och jag njöt av att jag kunde spela den utan reklam för 99 cent! Och för nya kapitel var jag tvungen att titta på annonser för att låsa upp det efter eget val. Men nu måste du betala för kapitel 5. Jag var exalterad för det! Men jag har inte pengar längre för att betala. Snälla snälla! Gör det där du kan se annonser för det! Jag har rekommenderat det här spelet till vänner! Och min 7-åring älskar det här spelet!
Lite för svårt
Det här spelet är ett underbart men väldigt svårt att slutföra uppgiften att sprattla
Det är bra för det är jättekul och det är lite svårt
Det är ett roligt spel, men det låter mig inte spela kapitel 2 efter att jag betalat för det och pengarna gick igenom, snälla fixa det här!!!
Jag hatar det här spelet så mycket att jag inte ens kan komma förbi nivå 3 som om det är ett hemskt spel, det är så många annonser att det är så dåligt som att jag hatar det. är som det här spelet men det har ingen smak det är bara ett hemskt spel, snälla spela inte det här spelet, upprepa spelet, spela inte det här spelet
Det är ett roligt spel men jag tror att det skulle vara lättare om du kunde zooma ut ur din synvinkel eftersom det är irriterande att röra sig.
Det är kul men egentligen inte för att hon alltid fångar dig och det är inte rättvist att vi ska kunna ta oss igenom fem nivåer eller mer. Jag bryr oss inte ens eller mindre, låt oss bara ta oss igenom videonivåerna och jag kan inte ens ta oss igenom andra nivån
Shark World Fabularne ros
Kingdom Pizza Oldenburg APK Download
Jag gillar spelet men jag har lite problem med det. När jag väl började spela det började det släpa mycket och min telefon är inte laggy, det är spelet som gör den laggy, det andra problemet är att när jag spelade det hörde jag massor av pip. Det irriterade mig verkligen. Vissa ljud gillar jag verkligen inte. Vänligen fixa fördröjningen och pipandet.
I din senaste uppdatering låter den mig inte göra instrumentet och det är bara så frustrerande, jag har startat om min telefon, laddat ner den igen och det låter mig fortfarande inte göra det. 😡
Det är så intressant spel, jag gillar alla kapitel och jag är exalterad över att spela de här kapitlen......... Mycket trevligt spel, fortsätt så. 👍🏻
Det är roligt och så men inte riktigt 5 stjärnor men jag rekomenderar det
jag gillar det
Jag älskar det här spelet och nu när det andra kapitlet kom ut älskar jag det ännu mer. Det är inte laggigt som alla säger att det är och en youtuber som heter vänligt keyin gillar det!! Bra jobbat med grafiken också!! Det finns också en hel del några nivåer att spela offline när du är uttråkad, jag är också glad för nu har du två karaktärer att välja mellan!
Först var det bra men efter ett tag ville det inte ladda spelet över 80. Så jag avinstallerade det efter ett tag för att se om det fungerade men jag hade fel. Efter att ha laddat ner den igen fungerade det fortfarande inte. Det orsakade mig bara ilska, förvirring och frustration. Jag rekommenderar inte detta spel. ALLS.
Det glappar mycket och det är inte roligt och jag hatar hur du måste betala och det är inte värt att betala för
Så spanande🤩
Jag älskade verkligen det här spelet tills jag avslutade kapitel ett och två. Det är verkligen dumt att få dig att betala riktiga pengar för ett billigt spel. Jag skulle ha gett fyra stjärnor, men det är riktigt dumt att få dig att betala pengar för att spela ett billigt spel. skulle spela igen om du ändrade det.
Det är ett ganska bra spel men det får mig att skaka när jag väl har klarat en nivå och det slår ut mig mycket, har massor av lagg, måste betala men om du fixade de sakerna skulle jag ge det 5 men ett bra spel jag rekommenderar detta spel
Jag ger en stjärna för att jag försöker spela det så jag laddar ner det för första gången och när det blir 100 % öppnar jag det och när jag laddar in i ett spel och när det är 90 % kastar det mig ut av spelet! Åtgärda det här problemet!
Jag satte två stjärnor för att den ena jag inte kunde installera den tog för mycket utrymme för att den är för att jag gillar den när jag såg min favorit YouTuber spela spelet, det såg så roligt ut! 3 det tog så lång tid att ladda ner i själva verket var jag tvungen att ta bort tre av mina spel för att installera det! Så det här spelet måste vara bra om det inte är jag så arg!
ÄLSKAR DET!!!!!! BÄSTA SPELET EVER!!!!!
As bra men vill att det ska komma mer uppdateringar
Jag älskar att spela det här spelet men nivåerna är låsta 🔒 så jag kan inte spela, vänligen lås upp dem genom att bara titta på annonser plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,,zzzzzzzz,zzzz,zz,,